Serwis Dla Przedsiębiorczych

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Cechy nowoczesnych wizytówek firmowych.

Dodano 2020-05-15 (komentarzy 0)

Cechy nowoczesnych wizytówek firmowych.

Wróć do listy artykułów
Cechy nowoczesnych wizytówek firmowych.

Właściciele firm, prezesi, szefowie działów marketingu często zastanawiają się nad tym jakie wizytówki i w jakiej ilości zamówić aby spełniły nowoczesne standardy w zakresie treści i cech użytkowych. Niżej znajdziecie cechy interesującego rodzaju wizytówki firmowej.

 

1. Format 85 mm x 55 mm.

 

Wizytówka, która posiada takie wymiary z łatwością mieści się w portfelu i idealnie pasuje do kieszonki przeznaczonej na karty bankowe. Dzięki temu zawsze jest pod ręką. W każdej chwili można po nią sięgnać podobnie jak po dowód osobisty czy kartę płatniczą.

 

2. Nakład 1000 sztuk

 

Wizytówki firmowe najczęściej są drukowane w nakładze co najmniej 1000 egzemplarzy. Takie wizytówki można wręczać osobiście podczas spokań a także umieszczań na przykład w specjalnych stojaczkach w zaprzyjaźnionych firmach.

 

3. Zaokrąglone rogi

 

Zaokrąglone rogi nadają wizytówce nowoczesnego wyglądu, ułatwiają wsuwanie do kieszonki w portfelu lub wizytowniku.

 

4. Pokrycie folią błyszczącą po obu stronach.

 

Cienka warstwa folii stanowi dodatkowe zabezpieczenie druku oraz ochronę przed zabrudzeniami. Taka wizytówka idealnie sprawdzi się w każdej branży, w której osoba wręczająca wizytówkę może mieć przybrudzone ręce. Na przykład mechanik samochodowy (smar, olej), glazurnik (klej, cement), kosmetyczka (krem).

 

Podczas spotkania biznesowego np. przy kawie często zdarza się wręczać wizytówkę. Jeżeli powstaną plamy po kawie to można łatwo je zmyć z takiej wizytówki.

 

5. Funkcja minifolderu.

 

Przy odrobinie inwencji twórczej wspomaganej przez agencję reklamową nowoczesna wizytówka firmowa może stać się bardzo poręcznym minifolderem.

 

Dzięki zastosowaniu profesjonalnego druku wysokiej jakości można na niewielkiej powierzchni zamieścić nawet kilka zdjęć produktów oraz dodać krótkie opisy, a także hasło reklamowe.

 

6. Informacje podstawowe.

 

Podstawowymi informacjami, które powinna zawierać każda wizytówka firmowa to nazwa firmy, adres, telefon, adres elektroniczny email oraz adres strony internetowej lub odnośniki do portali społecznościowych na przykład Facebook.

 

Autor: Ireneusz Szyc

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto

  Schowek (0)