Wspieramy Firmy w Internecie!

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Gdzie linkować swoją stronę firmową?

Dodano 2019-07-21 (komentarzy 0)

Gdzie linkować swoją stronę firmową?

Wróć do listy artykułów
Gdzie linkować swoją stronę firmową?

Polega ona na umieszczaniu odpowiednich odnośników do strony, którą chcemy wypromować w różnorodnych serwisach, aby algorytmy wyszukiwarek pozytywnie oceniły jej wartość.  Prawidłowe linkowanie pozwala między innymi osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. W jaki sposób można więc budować wysoką pozycję swojej strony internetowej?

 

Istnieje wiele miejsc, w których można umieszczać linki kierujące do promowanej witryny. Jednym z nich są fora internetowe. Należy jednak zadbać o to, aby dane forum było powiązane tematycznie z linkowaną stroną, ponieważ wówczas algorytm wyszukiwarki uzna promowaną witrynę za bardziej wartościową. Ponadto dzięki publikacji linku na naszą stronę mogą trafić potencjalni klienci, co wiąże się z dodatkowymi korzyściami. Linkowanie na forach jest zazwyczaj bezpłatne, jednak należy pamiętać, że niektóre z nich wymagają uprzedniej publikacji kilku postów bez odnośników.

 

Kolejnym miejscem, w którym można linkować witryny, są blogi. W tym przypadku również należy zwrócić uwagę na to, aby były one tematycznie powiązane z naszą stroną. Publikacja linku w tym obszarze będzie jednak wiązać się z pewnymi kosztami. Przedział cenowy jest bardzo zróżnicowany i zależy przede wszystkim od rozpoznawalności bloga. Dobrym sposobem na pozyskanie linków swojej witryny bez ponoszenia nakładów finansowych jest komentowanie wpisów na blogach. Nawet jeśli nasz komentarz zniknie gdzieś w tłumie, to wciąż będzie to informacja dla algorytmów, podnosząca wartość naszej witryny.

 

Strony partnerskie również mogą stać się dobrym miejscem umożliwiającym linkowanie. Partnerzy niejednokrotnie umieszczają na swoich stronach odnośniki do stron firm, z którymi współpracują. Minusem takiego rozwiązania jest jednak fakt, że ciężko pozyskać taki link, jeśli nie posiada się partnera biznesowego.

 

Social media to kolejne miejsce, w którym można linkować witryny. W dodatku jest to działanie bezpłatne. Dobrym pomysłem jest więc założenie konta firmy na Facebooku, Instagramie czy Twitterze, a następnie informowanie potencjalnych klientów o swoich działaniach biznesowych. Jeśli wpisy będą wyjątkowo ciekawe, to niewykluczone, że przyciągną one uwagę społeczności, która zainteresuje się naszymi produktami.

 

To tylko najbardziej popularne miejsca, w których można linkować swoją firmę. Warto przeanalizować swoją działalność i wybrać przestrzeń, w której umieszczenie linka przyniesie nam największe korzyści.

 

Autor - Jarosław Tajchman

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto

  Schowek (0)