nazwa.pl sp. z o.o.
dodaj do schowka
Poleć firmę:
Twój email będzie wyglądać następująco:
ArrayZgłoś błąd:
- » Drukuj
Informacje o firmie
Branże w których działa firma
Informatyka, Internet, Usługi informatyczne
Adres i dane kontaktowe:
31-870 Kraków, Mieczysława Medweckiego 17,
Małopolskie
Ocena firmy:
0/5 [zobacz opinie]
Informacje o firmie
nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1.000.000 Klientów, rejestrując ponad 4.000.000 domen i uruchamiając ponad 500.000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie, dostarczając zaawansowane technicznie rozwiązania, z wykorzystaniem najnowszych światowych technologii. W 2019 roku spółka została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora usługi kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski, polegającej na prowadzeniu autorytatywnego serwera DNS.
Nr 1 w Polsce
Nazwa.pl utrzymuje niezachwianą pozycję nr 1 wśród rejestratorów domen, zajmując pierwsze miejsce w czterech kluczowych obszarach:
- liczba rejestracji nowych domen,
- liczba obsługiwanych domen,
- liczba abonentów domen,
- liczba domen zabezpieczonych protokołem DNSSEC.
Dane o pozycji firmy na rynku publikowane są w statystykach i raportach branżowych, a w szczególności w ramach wydawanego raz na kwartał raportu NASK - Państwowego Instytutu Badawczego, podsumowującego stan polskiego rynku domen.
Obsługa Klientów
Nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia ponad 300 pracowników, których praca skoncentrowana jest na dostarczaniu usług na najwyższym światowym poziomie. Firma rozwija produkty, słuchając potrzeb i głosu swoich Klientów, dzięki czemu jest najczęściej wybieranym dostawcą usług hostingowych i rejestratorem domen w Polsce.
Nad poprawnym działaniem wszystkich systemów przez 24 h na dobę czuwa elektroniczny, zautomatyzowany system nadzoru i monitoringu oraz zespół wysoko wykwalifikowanych inżynierów, zapewniając nieprzerwaną pracę wszystkich usług na gwarantowanym poziomie SLA 99,9% w skali roku. Do dyspozycji Klientów przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, dostępni są konsultanci udzielający wsparcia w zakresie świadczonych przez nazwa.pl usług. Dbając o najwyższą jakość komunikacji z Klientami, firma zapewnia kontakt poprzez infolinię telefoniczną, czat oraz pocztę e-mail, dostosowując każdą z możliwości do preferencji i oczekiwań Klientów.
Relacje z Klientami wspomaga CRM przetwarzający miliony operacji rocznie, umożliwiający Klientom w szczególności zamawianie usług i ich automatyczną aktywację, monitorowanie terminów ważności usług oraz rozliczanie płatności.